ربات جدید کلش
نوشته شده توسط : زپو

 ربات جدید کلش


با سلام به شما خریداران گرامی من خودم این رو از سایت بزرگی خریداری کردم با قیمیت 85 هزار تومان و من برای شما اطمینان میدم که شما با این نرم افزار به یکی از بهترین بازیکنان کلش تبدیل خواهید شد

*حمله اتوماتیک با کسانی که شما میخواهید

*بالا بردن سرعت ساخت و ساز 1ساعت رو به 48 دقیقه میرسونه

*بالا بردن جم.طلا و اکسیر خود(البته خودمم نمیدونم چیکار میکنه فقط میدونم بالا میبره)

*ساخت و ساز های خودکار با پیشنهاد هائی که شما بهش میدین

*اتک هائی که شما مد نظرتون هست در مورد چگونگی اتک و با چه چیزی اتک بزنین و به چه کسانی با چه امکاناتی اتک بزنید

*نگه داشتن کلش شما در حالت آنلاین بدون آنلاین بدون شما(البته باید خودتون تیکش رو بزنید)(با این امکان شما هیچوقت مورد تهاجم قرار نمیگیرید)

*و خیلی امکانات دیگه حتی بعضی هاشونم خودم نمیدونم


خرید و دانلود  ربات جدید کلش






:: برچسب‌ها: خرید , فروش , کلش , کلش اف کلنز , ربات , آنلاین , آفلاین , بزرگ , کوچک , کم حجم , پرحجم , افزایش سرعت , افزایش سرعت کاپ , افزایش سرعت لول , افزایش سرعت کارگر , افزایش سرعت ساخت و ساز , افزایش جم , افزایش طلا , افزایش اکسیر , افزایش نفت , افزایش اکسیر سیاه , آنلاین بودن کلش , بودن آنلاین در کلش , اتک خودکار ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: